Klachtenregeling
Ik doe er alles aan om elke behandeling met aandacht, zorg en professionaliteit uit te voeren. Toch kan het gebeuren dat je ergens niet helemaal tevreden over bent. In dat geval hoor ik dat graag. Alleen door jouw feedback kan ik mijn dienstverlening blijven verbeteren.
1. Bespreek je klacht met mij
Heb je een klacht of ben je ergens niet tevreden over? Laat het me weten. Je kunt contact opnemen via e-mail, telefoon of natuurlijk gewoon in de salon. Ik neem je klacht serieus en behandel deze altijd in vertrouwen. Binnen 5 werkdagen ontvang je van mij een reactie en doe ik mijn best om samen tot een passende oplossing te komen.
📧 info@laviezenskincare.nl
📞 06 - 137 432 59
2. Onafhankelijke klachtenfunctionaris via De Huidprofessional
Kom je er met mij niet uit? Dan kun je je klacht voorleggen aan een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Ik ben aangesloten bij de branchevereniging De Huidprofessional, en als lid voldoe ik aan de eisen van de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz).
De klachtenfunctionaris helpt je bij het vinden van een oplossing. Je vindt alle informatie hierover op:
www.dehuidprofessional.nl/klachtenregeling
3. Geschillencommissie
Als bemiddeling via de klachtenfunctionaris geen oplossing biedt, kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Zorg Algemeen. Deze commissie onderzoekt je klacht onafhankelijk en doet een bindende uitspraak.
Heb je vragen over deze regeling of wil je iets bespreken? Neem dan gerust contact met mij op. Ik help je graag verder.
Adres
Haakpad 57
3151 XC Hoek van Holland
Volgen
Opgeningstijden
Ma: 08:30 - 17:30
Di: 11:00 - 17:30
Woe: 11:00 - 21:00
Do: 08:30 - 17:30
Vr: 08:30 - 15:00
za: 08:30 - 12:30
Zo: gesloten